Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, March 4, 2010

MELAMIN KER?

Salam utk sumer readers yg cukup di cayangi..hugggg..huggg & kisss..kisss jap... cium molottt..oh nooooo...
Semalam Cik Anie menyepi kejap kat blog... tgh cari kekuatan diri... cewahh... ayat macam frust giler babas...

Ekceli....kekeringan idea yang terlampau.. sekering tanah digurun sahara....tapi kat FB ader la muncul sekala skala..berkala-kala pun takpe kan.. tapi sdiri buat sdiri mau igt la...

Sebenarnya Cik Anie ader keraguan sket pasal melamin dalam susu..kan dulu duk heboh² dalam media....... Saper penah jumpa aper² jua bentuk gini dalam susu baby.....



Macam melamin jer....
Aku pun agak² jer... dah dia mengeras lain macam .... kalola susu tu masuk angin bukan rupa itu gayanya...tapi aku harap ni spekulasi jer la... bahaya..dah bertin-tin masuk dalam perut Hadif.. tapi semalam aku cuba beli susu lain... mintak² la dia boleh telan.



Pssttt: Pandai jer CIk Anie buat spekulasi....

3 comments:

Ena said...

salam kak,

ena pun x pasti kak, mende aper tu.. tp blh la juge kiter beringat2 kan!.. yer la mende yg iter x tahu kan! harus lah berwaspada..

ita cutevirus said...

wehhh...

bahaya tu acik anie... huhuhuhu.. leh cite sket susu ape yang acik anie jumpe benda alah tu???

Cik Anie said...

ena- yerla.. tukar susu lagi selamat kan...

ita- susu NAN..yg refill.. yg tin tak penah jumpa plak..
benda ni mula2 tu ok jer.. kalu dah masuk seminggu..gerenti menda alah ni muncul...tapi kalo nak kata masuk angin bukan camner rupa bentuk kan>