Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, March 9, 2010

HASILNYA

Hasil tembakan dari budak baru blajar... saper lagi kalau bukan "Pengantin Lama"








Aku dengar dia baru nak berjinak-jinak dalam PS nih. Ok cantikkk.......Dah booking ngan dia..shooting kat Putrajaya..modelnya Hafiy dan Ibunya...Mana tau boleh buat stok nak masuk contest.. tak penah menanggg... elehhhh masuk baru 2 kali verangan nak menang...........huhuhu....

Aku rasa cam banyak jer yg ditembak .. tapi ini jer yang ader dalam thumbdrive aku.. ni mesti kes malas nak transfer....mau tak saiz besar giler.. jenuh nak resize


SAYA MENANG MOTORRRR........(tetiba)


4 comments:

Ena said...

Cutenyer si hafiy tu .. dah terlena dah tu.. ho3x.. kenyang perut suke ati.. so blh tido.. heheheh..

Mesti lah kene berangan dulu kak..

Cik Anie said...

verangan jer la..menang nye tak tahu lagi.. ena ni Hadifla.. si Hafiy tu abg longnya

nalhuda77 said...

kalu mu masuk contest sure dapat adiah...kalu aku jadik juri, aku pilih si Hadif..cutenyer dia...rasa nak cubit2 pipi dia yg gebu itu...

Cik Anie said...

hehe.. jom cubit sama-sama.. lagi lah merah pipi dia.. ntah aper penyakit..slalu ti,bul mcm bintik merah... sebab air susu ker aper...