Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, February 18, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU

Salam sayang kiss kiss hug hug utk sumer..kejap jer cuti 5 hari berlalu. Rasa mcm 1 hari jer cuti.. (melampau)..

Mcm yg di war-warkan minggu lepas..cuti CNY hari tu penuh dengan org kawin sajerla.. situ sana sini org kawin... apepun ucapan tahniah dan selamat pengantin baru buat Malek & Syikin..moga kekal abadi hingga hujung nyawa..



Mata weolls sumer ke lain.. tgk kamera mahal.. maklumla ..lawo la sket kan... kamera henphone tak main la..huhu..Hadif pun sampai.. pandai dahhhh.... like mother like son..

Ekceli aku sungguh tak puas hati sgt². Dari awal jumpa ngan pengantin popuan sampai la skrg. Rupanya bukan aku jer.. adik aku pun sama... Tak puas hati sebab.....aku macam pernah tgk dia sebelum ni... sekarang ni aku masih recall balik.... mana aku jumpa dia... sungguh familiar..

No comments: