Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, February 8, 2010

KALAU LA

KALAU hidup berkalau ni susah sket.. semuanya kalau...KALAU la budak ni anak aku.... bestnya..tiap jam aku tukar pesen sepit rambut dia. Baju takyah citer la..pantang ader sale...serbu ajerrr..



Cepat-cepat.. saper yg tgh mengandung tu... tenung gambar ni lama-lama
Anak jepun mana la ni erk?... gerenti masuk ape jer contest..mesti menang.....nak-nak bijak plak.. KALAU dpt pakej tu kan besssstttttt.......


Ok Cik Anie stop berrangan... KALAU dah baka kemek gini.. tak yah nak berangan dapat anak cam anak jepun ni...Patutla lom dpt anak popuan.. kuat sangat berangannya...

Credit dari email....

6 comments:

[-suziey-] said...

lenkali peknen tgk gbr dia jek..

Ena said...

heh3x.. kelakor la cik anie nie..

Insya Allah ader la tu rezeki nanti.. :P

Tp memg cute betul kan!.. ena pon gewammmm jer tgk!.

Cik Anie said...

suziey- kalo bleh trus lekat anak popuan nak jugak ngandung lagi..hehe..

Ena-mmg cute.. ni pun byk lagi gambar dia yg cute2...

d'anie said...

saya pon naaaaaaaaaaaak jgk camnih..!!!

Cik Anie said...

hhahaha... nasib baik cik anie anie kawan... bolehhhh...

Sweetlilcraft said...

mmg cutebudaknya.

tp hadif dan hafiy pun cute kak anie :)