Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, February 8, 2010

08 Feb 2010



Salam pagi penuh ceria utk sahabat sekalian. Pagi ni kat opis aku suasananya yg termatlah tegang sekali sebab….the org besar-besar akan datang buat lawatan sambil belajar.

Cepat jerr masa berlalu.. hari ni 8 Feb 2010.. imbau kembali 2 tahun lepas, aku baru kuar dari dewan bersalin.......dan Hafiy telah dilahirkan pada pukul 7-30 pagi tadi dengan jayanya…ermmm… dahhh pun besar.. Bila org dah besar otaknya pun byk.. Tapi aku sgt berbangga dengan pencapaian dia malam tadi bila dia telah berjaya mengeja sesuatu..

Aku : A…….aaaaa
Hafiy A…….aaaaa

Aku: Y A M……yam
Hafiy: Y A M……kok

Aku: Ayam
Hafiy : Kok


Nak tahu sebab aper…sebab dari awal lagi kami dah ajar ayam tu kok..(bunyi ayam)
Jadi jgn salahkan Hafiy…. Ketam mengajar anaknya berjalan…hehe..Tapi takper.. banyak masa lagi nak ajar dia. Dan aku akan pastikan aku mengajar benda yg betul. Tapi takperla.. at least.. tahu gak dia mengeja kan.

Untuk Hafiy.. selamat menyambut ulangtahun yg ke-2.. moga Hafiy jd anak yang soleh…belajar mesti pandai..hormat ibu bapa..org tua.. dan jgn sesekali membelakangkan org tua bila dah berjaya kelak….Ibu n babah sentiasa mendoakan yg terbaik untuk Hafiy..

I LOVE U SOO SOOOOOOO MUCH DARLING…………

4 comments:

[-suziey-] said...

happy besday hafiy..kita sama la aquarius,..hehe

Cik Anie said...

tq.... aquarius ni jenis yg macam mana erk.. ? nanti nak carik

Ena said...

Happy besday hafiy..
Moge jd anak yg soleh ye!..

Cik Anie said...

tq ena.. isya allah hafiy akan jadi anak yg soleh