Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, January 5, 2010

Kisah anak² Sedaraku lagi..



Sarah sikecik tu lagi degil dari abgnya.. Berani plak tu..lasak tu takyah cakapla.. Semalam aku tanya adik aku jadi tak diorang pi SOGO. Katanya jadi..mmg pegi..aku tanya lagi.. bawak Si Sarah & Aqil ke.. katanya bawak tapi antor balik sebab tak tahan dengan kelasakkan..mmg takleh control.
Sanggup diorang patah balik antor budak 2 org tu ...

Pastu plak citer Si Sarah.. Mmg makin degil skarang ni..
Hari tu ayahnya ader marah sket kat dia.. maybe dia ader buat sesuatu yg telah membangkitkan kemarahan si ayah ni... dia boleh cakap apa tau..

Bang..bang.. jom kita panjat kabinet....

Sambil matanya pandang ayah dia. Mmg dia sengaja nak "membakar" ayahnya kot.. padahal umur baru basuk 3 thn. Macam² auta dia buat.

Pastu kalau dia datang umah aku kan.. dia suka sgt "mengeCHECK" dalam peti ais. Hari tu aderlah stok air Nutrigen Hafiy..Dia cakap apa tau...

Celong..celong ( Cik Long) nak air tak..

Sambil tangan tunjuk air dlm peti sejuk. Pandai auta.. padahal dia yang nak....

No comments: