Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, January 25, 2010

DINNERNYA MEE KARI SAHAJA.

Julung-julung kalinya En Ajeed masakkan mee kari.. sebelum ni mana dia penah buat mee kari.. dengan confident level A++ dia meng’offer’kan dirinya untuk jadi chef pada malam tu..nasib baik menjadi.. bukan aper..kenkadang confident jer lebih..hasilnya…Z ++…. Hehe…(yang… igt lagi tak tragedi roti hemlet dulu…)



Aku macam biasa.. tukang tumbuk rencahnya sajer.. senang bukan…contohilah aku…hehehe…sebab aku tak nak makan mee malam-malam ni… perut aku ni perut org kampung sket… mesti mau masuk nasik gak…




Tak kisahla dengan ikan sadin hangit pun.. janji nasikkk………



Tapi aku ni manusia biasa gak.. mudah sgt alah dengan godaan dan napsu serakah….
Habis satu pinggan nasik.. dibalun plak 1 mangkuk mee kari….licin…Sedapppp beeeeebbbbb… nak nak laki ko yg masak….

No comments: