Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, December 31, 2009

Penghayatan yang bagus....

Hari minggu lepas sajer bawak budak terlebih aktif ni ke tanjung gila. Mak aku pun ikut skali la.. dah alang alang sampai ke Klang singgah sini jap. Lagipun umah MIL aku dekat jer ngan Tanjung Gila.. So balik jer umah MIL aku trus gerak ke sana.



Agaknya aperla yg direnungkan Si Sarah ni. Jauh benau di fikir ni. Sampai cair eskem kat tangan. Baju terselak pun dah tak sedar. Kesian dia... bila kitaorang nak gerak balik...nangis-nangis tak nak balik lagi. Agaknya blom puas lagi kot nak menghayati laut.

No comments: