Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, December 23, 2009

MUHAMMAD AISY HADIF

Alhamdulillah sumer selamat..anak mak sumer sihat...nak citer sket pengalaman bersalin kat spital Sxxxxxx
Start sakit kul 4.30 pagi 30/10/09. Masa ni dah kuar lendir merah sket-sket...
Pegi spital kul 6.00 pagi.. 6.30~7.00 tu dah register masuk.. masuk check 2 cm baru bukak...so misi suh tunggu dulu tapi ward penuh.. so tunggula kat lobi..dia pun suh la aku isi 1 borang utk sanggup tunggu walopon katil penuh.. yerla kot ader aper2 depa taknak tanggung risiko kot....dah nak sgt beranak situ sign jerla...dalam kul 9.30 gitu misi pun terbuakak lah hati nak kasi aku baring atas tilam..mungkin dia kesian kot tgk aku lama tercongok kat lobi tgk org kuar masuk...
Dalam kul 10.30 dia panggil balik.. check line dah buka 4 cm.. pastu trus nak tolak dalam bilik bersalin...
rehat situ jap..sakit baru sikit-sikit.. dalam kul 11.30 gitu baru sakit betul... misi tu kata "dah sakit betul nak bersalin baru tekan loceng yer....".... aku pun angguk jer.. tak kuasa nak cakap banyak....kul 12.30 baru aku tekan loceng.... masuk la segerombolan misi-misi yang sgt berdedikasi tuh.....bersama doktor pelatih sorang...3..4 .. kali teran..kuarla MUHAMMAD AISY HADIF



Nama : Muhammad Aisy Hadif
Lahir : 30-10-2009
Hari Lahir : Jumaat
Masa Lahir : 1-08 min Tengahari...
Berat : 3.25
Panjang : 49
Ukur Lilit kepala : 3.4...

13 comments:

Sweetlilcraft said...

Mcm senang je kak..
Hihi..tahniah!!
Comel :)

UmiDAnisH said...

tahniah..selamat datang hadif

Cik Anie said...

ayu- kalo nak banding ngan Hafiy dulu yg ni lg senang .. dah ader jlnnya kot

UmiDAnisH- TQ....

ArPeGGiOS said...

alololo....comeinya.
aku nak pos barang kat ko kak. guna alamat umah ker ? ada ker orang yang nak menerimanya.

[-suziey-] said...

tahniah cik anie..comelllll...hehe..hero lagi yek":p

Cik Anie said...

miza- tq.. nak pos aper tu..kalo minggu ni ngan minggu depan ader la.. aper benda erk.. suspen ni..?,..hehe

suziey- yer suziey.. hero lagi la .. gamaknya kena beranak lagi la

~Eila @ Along~ said...

laaa cik anie dah selamat bersalin ye..tahniahh

Cik Anie said...

tq eila...alhamdulillah..selamat sumer

Cik Anie said...

tq eila...alhamdulillah..selamat sumer

aleena said...

congrats sis..

da selamat da aisy hadif dilahirkan:)

Cik Anie said...

tq aleena..selamat..alhamdulillah

ross said...

comei nyer hadif...best nyer hafiy dah ada geng..

Cik Anie said...

geng buat sepah la sket lagi..hehe