Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, September 29, 2009

Raya Punya Citer (Part 4)

Raya Ke2 lepas weolls balik dari umah abang ipar trus pecut ke Kelana Jaya. Hafiy nak beraya umah "Aunty Ira"..hehe..Aunty... jgn marah yer..
Masa weolls dah sampai kat area umah dia..dia takder kat umah. So...lepak la kejap kat depat LRT Kelana Jaya. Salah weolls jugak..tau nak dtg sana tak bagitau awal-awal.. inilah padahnya




Hafiy bukan main Hepy lain... kejap lari sana sini.. nasib baik laki dia takder.. kalo ader....tak tahu la...ya la... paham-paham jerla umah org yg takder anak..steady jer... tak pasal-pasal Aunty Ira kena kemas umah... sory yer..



Balik jer dari sini weolls singgah Jusco Bukit Raja.. beli Baju raya Ajeed & kasut raya Ben10 Hafiy.. kesian kan raya ke2 baru nak pakai baju & kasut baru....




Perasan tak kasut biru tu....kasut raya Hafiy tu.. opss bukan kasut...sandal... igt tak nak beli tapi bila cuba pakai kasut dia yg lama tu dah tak muat kaki.. sebelum raya tak pernah nak cuba..dah raya baru sedar kasut dah tak muat... hehe..Hafiy dah makin besorrrr......

2 comments:

ArPeGGiOS said...

budak-budak memang cepat besor. lenkali bila beli pakaian atau kasut kasik dia pakai selalu. sebab nanti tak puas pakai dah tak muat. takper simpan bebaik buat warisan adik adik hafiy

Cik Anie said...

Itula.. rasanya baru jer beli.. tetiba dah tak muat.. takder rosak aper pun..