Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, September 28, 2009

Raya Punya Citer (Part 2)



Kononnya la.. tahun ni nak sedondon warna kuning... tapi tgkla... kuning yg tak berapa nak sedondon. Aku plak bukan takder baju raya .... ader.. aku awal2 lagi dah beli.. tapi aku beli masa perut aku 7 bulan.. sooo....bila dah sampai 8 bulan 1/2 ni..paham jer... makin terik la... bila aku pakai jer... nampak sgt boyotnya... segan plak aku nak pakai pagi raya.. soo sudahnya pakai baju tahun lepas punya...

Ajeed punya kes plak.. bila aku suruh jer beli baju melayu.. ader jer alasan dia...
Allaaa..pakai kejap jer pagi raya jer..pakai pi semayang jer.. pastu bukak pakai t shirt...

Untuk informasi uolls.. baju dia hanya ader 2 pasang jer... satu aku bagi masa tunang... warna biru..
satu lagi baju mlayu masa akad nikah.. pastu kalo ader selai 2 tu..ihsan dari ayah dia.. yg stok 3 . 4 tahun lepas..
Bukan aku tak nak beli... habis dia yg taknak.. ermm... takper la..jimat gak belanja untuk baju raya...hehe...
Bukan salah ibu mengandung la kan....?

Pssst: Prasan tak.. perut aku tak besar sgt kan... sebanarnya besar gak.. tapi camner boleh jadik kecik bila aku pakai baju ni...

2 comments:

[-suziey-] said...

hahahaa..lawak la..nape x margin lebih2 sket tang perut,,..dh xbole pakai baju raya..xpela..bkn org tau..yg baca blog ni je tau..ekeke;p
tu la xnmpk sgt boyotnya..baju tu beso sgt ke?

Cik Anie said...

suziey- baju ni kira besar gak la...kurung pahang... tu perut tak nampak