Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, August 10, 2009

Mataku Sepet

Sebelum bercerita tentang tajuk diatas..(ceeewahh..skima giler) aku nak citerr sket pasal cuti minggu lepas.. yihaaaa..balik kampung. Best giler.. rasa mcm tak nak datang.. namun apakan daya.. rezekiku dibumi Selangor.....

Masuk balik citer pasal tajuk kat atas.. minggu lepas sibuk pasal mata Hafiy sakit. Sebab berjangkit kat Taska. 1 taska tu leh kata 90% dah berjangkit. Minggu ni aku plak yg berjangkit dari Hafiy.





Dia dah elok dah.. cuma taik mata la sket2 ader kuar.. Nasib dia baik sket ..sebab aku tgk budak lain 2 minggu pun tak baik-baik lagi.. Hafiy kejap jer.. aku rasala sebab ubat yg aku guna kot.. aku tak taruk ubat klinik.. aku guna ubat kampung biasa jer... (akar kayu)..




Alih-alih aku plak yg kena kuman Hafiy... Tapi takper..aku sukerrr..hehe.. besok aku nak gi klinik mintak MC...paling koman pun mesti doctor bagi 3 hari kan...ermmm..bestnya yillek kat umah... aku sajer taruk ubat mata tu sket-sket..taknak kasik sembuh awal.... jgn jeles yer kengkawan.. kalu jeles meh sini nak kasi kuman tu hinggap skali kat mata korang...hehe

2 comments:

[-suziey-] said...

uish tkutnya...merah btol mata..

Cik Anie said...

Hafiy yg bawak balik umah ni.. ni pun salah satu pemyakit berjangkit