Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, July 22, 2009

MIMPI oooooh MIMPI..

Malam tadi sedih la.. sampai aku menangis isak-isak dalam tido. Mimpi Ajeed dah tak pedulikan aku lagi sebab dia ader 2 bini.

Yang aku herannya aku jadi bini muda. Pastu plak bila dia balik … kononnya dia dah lama tak balik umah aku selaku bini muda dia nih ..aku baik punya landing kat atas sofa… dia boleh tak pedulik dgn aku kat atas sofa tu… takder pun datang nak cium aku ke..sentuh-sentuh aku ker...mentang-mentangla dia balik ngan bini tua dia.. pastuu bila aku tgk dia rupanya bertukar jadi Eman Manan.. bukan Ajeed.. yang peliknya untuk minit-minit mimpi yg seterusnya Ajeed plak yg muncul. …Mimpi oo mimpi…jgn la mimpi camni lagi…


Pic yg takder kena mengena... agak-agakla.. Ajeed ni bakal kawin lagi satu tak... ?....huhu..tak nak gueeee...

Psstt: Yang tak tahan siap nangis lagi....terisak-isak..konon sedih sgt la tuuu

5 comments:

ArPeGGiOS said...

normal la tu.....
kalau tak silap aku ada baca... dalam tempah tertentu masa mengandung kita akan selalu dapat mimpi buruk

Cik Anie said...

dlm tempoh ngandung ni aderla 2-3 kali mimpi buruk gini
masa ngandung Hafiy dulu lagi truk...
boleh kata tiap minggu mesti ada

[-suziey-] said...

kwang kwang kwang...dasat mimpi nih...siap bole bertukar wajah mcm otomen..ekek:D

Cik Anie said...

hehe.. naper eman mana erk...
aku bukan minat dia pun
konpius aku

Wan Ahmad said...

he..he..ni lah hok dikatakan MIMPI NGERI!!kaloh mimpi jumpa hantu tu..