Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, July 8, 2009

MGTT Test

Atau minum air gula lagi senang la... Hari ni aku terpaksa gak minum.. nasib baik ader member.. pastu yg paling syoikkk... misi takder nak tunggu tercongok depan kita.. kalo nak ngelat sikit tu kira aci la yer.. hehe.

Habis minum air gula tu rasanya lega ya amaaatttt. Ajeed pun dgn senang hati ajak aku balik umah dulu..bersenang lenang, bergolek golek kat umah. Aku pun aper lagi... jom ajerrr. Sebab kalo nak nunggu kat klinik..lamanya rasa... 2 jam baru dia panggil balik.. so aku pun balik umah dulu ..sempat la tidur 1 lelap..hehe...

Dalam kul 10 , tepon ajeed berdering...tgk kat skrin..Klinik Sungai Ramal.. alamakkkk...

Misi: Ni Puan Noraini ke..
Aku: Ya saya misi..
Misi: Sepatutnya puan takleh pegi mana-mana tau..kena rehat dlm klinik... nanti bacaan darah puan lari..
Aku: Oooo yer ke.. sory la.. saya tak tau plak...
Misi : Ok la.. nanti dtg ambik darah skali lagi yer..
Aku: OK...

Sampai jer klinik aku carik org yg sama minum air gula ngan aku dah takder.. tinggal aku jer yg blom ambil darah.. tu sebab misi perasan aku takder kot. Lagipun aku balik bukan buat kerja umah pun...tido jer...takkan bacaan boleh lari kot.. Sampai klinik skali lagi misi yg lain plak sound aku... aku senyap diam membisu jerla... jgn-jgn lepas ni aku kena minum air gula skali lagii... huhu..

TAK SANGGUP LAGI AKU.......

7 comments:

Na Shari said...

Alamak...Bab kena sound dengan misi ni buat Na kesian kat akak...

Bukan apa, akak tengah pregnant...Misi tu pun, jangan la marah2 kan...Tegur baik2 la...

Emo la pulak...Tapi Na cakap betul. Na rasa org tengah pregnant mesti dilayan dengan baik... :)

[-suziey-] said...

hahahaa..cik anie suka tau camtu..sabo je la..

Cik Anie said...

Na- tq Na.. untung ader org yg memahami kita di saat kita ign difahami..hehe...

Suziey- hehe,, biasola tu..nak idup..

khairul onggon said...

hehehe... misi tu just nak pastikan cik anie yak ilang hehhe... :)

Cik Anie said...

yer la tu kot..hehe

Anonymous said...

kak anie... kavy nak add ym kak anie..boleh kita chat nanti...
tlg sms yek...tq

Cik Anie said...

kavy- dah sms yer