Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, July 20, 2009

BUAH TANGAN DARI KEDAH

Semalam member aku Anis.. (ala..yg pakai spek dalam n3 pasal meronggeng tu la..) SMS aku… “ Kak Anie ..datang umah makan buah”…
Aku aper lagi..cepat jer reply nye… “ Ambik kat ner.. buah aper.. OK jap lagi Hantu Buah naik trus”… Aku ni pantang dgr pasal buah-buahan..


Sampai jer umah dia..trus terhidang.. doyan..rambutan..manggis & langsat… ini sudah bagus…. Tapi 2 ulas jer aku makan doyan… takut “org dalam” meragam plak… yang lain sumer aku sebat sampai clear…. Hehe..dah nama hantu buah….haruslah di clearkan…

Elok jer siap makan Hafiy meragam nak balik… dah time makan dia…sempat lagi menapau doyan sebijik..rambutan sket..serba skit la.. Org dah kasi kita ambik jer la.. ni untung hidup berjiran.


Ajeed Tanya..”ambik kat mana buah-buah ni sumer”…
Sajer jer aku nak nyakat dia.. “ Aderla org yg prihatin bagi saya,… dia tahu saya suker buah…
“ Habis … saya tak cukup prihatin ker ? cakapla saper bagi..…”…
“Aderrrr la…..”… sajer jer nak bakar Ajeed…

HEheehe.. betul2 terbakar dia…. Dia paksa aku cakap gak..sampai dia sanggup cubit-cubit aku semata-mata nak tau saper yg kasi..sakit tau…… Mungkin dia ingat X secret admirer aku yg kasi kot… hehe..jgn igt aku tak secret admirer….

Pstt: Suker betul Hafiy ngan buah manggis.. aku kasi isi yg kecik-kecik jer.. kalo yg besar tu.. mau sembelit anak aku.. dekat 2 bijik gak la dia makan..

6 comments:

zm.azami said...

Asalam

Selamat menyambut "Isra Mikraj"

Wasalam

ArPeGGiOS said...

hehehheh cemburu tandanya sayang..

tu namanya cemburu manja sebab cubit-cubit. kalau cemburu buta dia lempang terus.....

Suziey Ahmad said...

ececeh..gurauan manja bersama en somi gituh..ekek:D sedapnye mkn buah especially yg pree,..haha:p

aCik Anie said...

ZM-Salam israk mikraj dari kami jugak..

Miza- Sajer nak test parameter tu jer..

Suziey- Hehe.. kalo yg free.. adoiii sedap betul

Nanthinee said...

hi kak...

untung akak dpt jiran yg baik2

abg akak tuh sebenarnyer sayang akak... cuma jeles kot takut akak ade secret admire
he..he..he...

aCik Anie said...

thinie- hehe... skali skala nak nyakat dia