Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, June 25, 2009

Wow.. Amazing tuuuu......

The rules:
1• Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
-Ada 2 org anak.. sorang kakak sorang adik.. sebut pasal kakak..sampai skang ni aku igt kisah kakak ngan kawan imaginasi dia..(Si Effa).. ader lagi ker skang ni?
-Punya suami yg cukup romantik & klakooo namanya En. Zaidi.. hehe..yer ker?
- Kampung dia kat Johor erkk.. (alamak..main hentam sajer ni...)
- Ader bos yg slalu outstation..pastu slalula dia dpt makan cokelat.. bila bos ader ofis jer..mesti dia..bz..bz..bz..hehe
- Katanya cuti-cuti mesia hari tuuuu... aku duk tunggu2 mana dia pegi... lambat betul n3 pasal cuti2 mesia tuh

2• Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
Ntah la.. aper yg menarik pasal aku nih.. ader ker.. mungkin ader bagi org yg nampak..takder bagi org yg tak nampak kot..hehe..hobby plak.. lebih suka duk dalam umah layan Hafiy baru pandai berjalan..buat masa skang ni..hobby lain.. tidooo la.... aper lagi..rugi kalo ader masa free tapi tak menfaat dgn perkara yg sebetulnya...
3• Pick your ten (10) most deserving receipients and describe them.
tak nak la...
4• Leave a comment on the receipients’ blog to tell them they’ve been tagged.korang mesti baca entry ni
No Komen la..sebab aku tak nak tag saper2..kalo aku tag Kak dilla mestiii...conporm dia tal jawabnya..


8 comments:

zai@umiaiman said...

rajinnyer cik anie pagi2 dah jawab tag...

Na Shari said...

:)
Tahiah kerana tidak memanjangkan tag ini kepada org lain...

Cik Anie said...

hhehehe.. rajin sebab takder kerja la nie.. plus boring..:P

Cik Anie said...

hehe... naper Na..
paham-paham..

ArPeGGiOS said...

kikikiki....
maceh cik anie sebab jawab
pestaim nih tag orang

Cik Anie said...

hehe.. dah ader kekuatan nak tag org erkkk

Anonymous said...

haiii ... pg2 lagi dh nak kenakan akak ehhh .... tau xpa hehhee

Cik Anie said...

hehe.. mmg tau pun