Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, June 4, 2009

Status Cik Anie Sekarang..

Aku pun tak pasti ader lagi tak org yg sudi baca blog aku nih... takperla..hanya nak kongsi cerita pasal status aku sekarang..

3-6-09
Appointment kat Klinik SR...
Misi tu siap tya aku ader ambil pil perancan ke idakk...
Mmg aku tak ambik pun....
Mungkin dia perasan pasal kelahiran sulung tahun lepas.. tu sebab dia tya..
Aku igt nak jawab... takdernyer rancang² misi... umur saya pun dah tua..
Maybe kalo aku dapat bb gurl yg ni... pasni aku rancang la kot..

Misi suh aku baring.. nak ckeck jantung bb.. katanya tak berapa nak dengar bunyi degup jantung bb..
Aku mula la nak risoooo....
aku tya lagi..." normal ker kes camni.. ?"
"Biasanya kalo nak masuk 5 bulan dah kuat bunyi "...
Lagi la bertambah kerisauan aku.....
Misi mintak aku dtg lagi minggu depan 10-6-09..katanya " Dtg petang la.. doc ade petang..."
Alamakkkk...cuti lagi...
Nak dtg ke tak nak.. aku igt la... aku buat jer buku kat situ pastu aku nak checkup kat klinik swasta...
Pepehal pun aku kena pi checkup dulu baru aku tahu pasal status kandungan aku...

Sekian seadanya.........

5 comments:

Na Shari said...

Na sudi je baca blog akak.. :)

Semoga Allah permudahkan segalanya ye kak...Harap2 baby girl

Banyak2 rehat ye kak...

ArPeGGiOS said...

selalu datang lawat tapi tuan umah takde.

mana hilang cik anie

jgn lupa pi checkup tak kira kat mana pun yer...

kalau betul ada masalah boleh kesan awal...

Cik Anie said...

Tq Na, Miza.. Harap semuanya OK la..

[-suziey-] said...

ish cik ani...xrisau ke..better cek kt gomen ni..swasta xcover full cek up la..

Cik Anie said...

yer ker gitu.. riso plak mendengarnya... adoooiiyaiii.. naperla kali ni aku jadi gini...