Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, June 8, 2009

Lunch Plak..



Pegi kantin takder apa yg mennghiurkan . Semua tak menarik perhatian ku. Tapi dah alang-alang pegi ceduklah nasik, telur kicap sebijik then acar timun & kerak-kerak ayam berempah. Kan aku takleh makan ayam lagi buat masa ni kan..soo sebab nak sgt rasa rempah kat ayam tu aku ambik jer rempah-rempah ayam yg hancur..
alahhh,, bukan sedap pun.. rasa pahit pun ada..nampak jer sedap..


Nasib baik la ader buah betik, tembikai & jambu, rasa gak kenyang utk seketika...
tunggu makan petang plak...
Pssttt: Ntah apa-apa jer makanan kat kantin skang.. mcm tak ikhlas jer nak masak.. org bukan makan free...bayar aper.. kalo murah yerla.. kenkadang tuh mahal nak mampossss....




No comments: