Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, June 22, 2009

Jeles Nih..

Kat pasar malam punyo pon sodap. Takyah nak balik kg.. hehe.. (padahal kat kg lom gugur lagi buahnya)
Tgk intro kat bawah pun dah tahu camner ruper dan rasanya yg sobonar-bonarnya...



Masuk ni kali ke-4 aku beli durian. 3 yg lepas tu sumer hampa.. ader yg tawor.... harap bau jer sodap.. ader yg buruk.. mcm2 lagilah.. masuk kali ke4 ni aku mmg cukup puas hati. Walopon 1 kilo 7 hinggit..tapi berbaloi. Kuningnya isi tuuu takyah citerla.. bau aper lagi....


Rasanya ...ermmmmmm...nyam-nyam..maniis .. pahit sikit-skit.. Pahit sodappp...kalo cina mmg suka buah camnie..aku heran tul la.. lagi aku tak heran pun dgn doyan ni... melambak depan mata pun husss... tak hingin nak makan.. skrg ni..sejak kawin ngan Ajeed.... siap tunggu musim doyan lagi ..nak balik kg..nak makan bawah pokok..yg fresh-fresh baru gugur tuuu.....





Rambutan pun ader... 2kilo 6 hinggit.. Aku mmg hantu rambutan.. 2 kilo skali hadap jer.. saper yg lambat tu harap maklum la...




Psstt:- Ajeed siap pesan lagi kat aku.."awak jgn nak buat tempoyak plak erk durian beli mahal-mahal tu.." sebenarnya dia jeles.. masa beli doyan ni dia makan ubat domam... nasib la... hehe

2 comments:

DeLLa said...

uit..jeles2..blom pekena habis2an lg deroyan ni!!!

Cik Anie said...

jpm kita pekena lagi.. tak puas lagi makan nyer
masuk dudun baru puas hati ni