Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, June 22, 2009

Hepy Father's Day.

Untuk Suami Tercinta Yazid Bin Osmat
Terima kasih atas segala kasih sayang, keprihatinan, pengorbanan terhadap kami sekeluarga.
Moga semangat yang ada padamu akan menjadi contoh dan ikutan pada anak-anak kita kelak.



Untuk Ayah Tersayang Haji Mohd Rifin Bin Idris.
Pergorbanan Insan yang aku panggil ayah memang tiada tolak bandingnya.
Mengerah Keringat dan tulang 4 kerat demi memastikan makan minum anak bini terbela.


Untuk Bapa Mertua yang dihormati En. Osmat
Terima kasih atas kasih sayang, keprihatinan untuk anak menantu abah..
Sanggup berkorban demi memastikan anak menantu bahagia.
Terima kasih kerana menjadi abah kepada suamiku..

(Pic takder dlm stock)... dah ader.. godek-godek jumpa gak - sebab aku nak jadi menantu no 1 hehehe..boleh?
(Bapa mertua aku tgh dukung cucu dia yg baru lepas muntah )


2 comments:

Wan Ahmad said...

xleh jd nnatu no one ni..
gambor pok tok tue xdok tu..

Cik Anie said...

hehe.. takder kat pc ofis.. kat umah ader... lagipun dia tak suka bergambor (ayat cover line)