Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, June 8, 2009

Dating Jap..

Sabtu lepas aku dan Hafiy kuar merendek jap ngan member lama.. skang ni dia pindah ke Damansara ..sooooo memang susah nak jumpala...

Biasa kalo sabtu aku terpaksa diperamkan kat umah.. maklum la Ajeed kerja biasanya weolls kuar ahad sahaja... So bukan mainn hepy lagila si Hafiy leh kuar.. (tapi aku lupa nak snap gambar)

Mula-mula weolls nak kuar makan dekat² jer... habis makan igt nak pi umah member lagi sorang ni.. tapi call dia katanya dia kat South City Plaza .. so weolls pun trus gerak ke sana jerla...
Dekat 2 jam gak la kat sana.. sampai Ajeed call pun aku tak dengar..

Aku: Sory wak.. tak dgr..
Ajeed: Amboiii berjalan sakan..
Aku: Yerla.. kalo nak tunggu awak.. lambat.. kenalah cari alternatif lain kalo nak kuar.. (hehe)
Ajeed: Ok la..take care jer...

Dia sebenar lagi suka kalo aku leh kuar ngan kawan-kawan.. maklumla.. dia takut aku naik hantu kot.. kalo lama sgt tak bawak kuar..tension weeeyyy kalo lama² terperap kat umah..

Member datingku

Pstttt: Rajin-rajin la datang bawak kita jenjalan lagi erkkk......



2 comments:

ArPeGGiOS said...

betul cik anie... otak rasa tepu jer kalau lama sangat terperap kat umah.

aCik Anie said...

betul..betul..betul...boring giler tahap cipan..