Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, June 25, 2009

Citer Lama..

Ni citer hujung minggu lepas. 1st time bawak budak kecik yg nama Hafiy gi makan situ...

Ya ampunnnn...... punyala bertuah si Hafiy ni..pi jual perangai dia kat sana. Aku pun tak tahu aper yg dia nak sebenarnya. Bagi roti tak nak, bagi air pun tak nak, try bagi susu.. taknak gak.. pegang dia tak bagi... dukung plak mengeliat mcm belut..

Rupanya aper yang dia nak.. nak pinggan sebiji..sudu , pisau & garpu.. tak nak layan dia cam budak kecik..konon-konon dia dah pandai makan sdiri la..Aku pun malas nak dgr dia melalak..ikut jer aper kehendaknya...


Bukan takat pizza jer.. ngan sudu garpu skali dia makan...

Sempat lagi posing ngan mulut ternganga

Dah bagi aper yg dia nak..tenang sket situasinya.. barula dia mula nak beramah mesra dgn org belakang dia...
siap say hi lagi.. peramah betul anak aku nih...


6 comments:

Na Shari said...

Takpe...budak tengah nak membesar...suka explore macam2

Cik Anie said...

itula..kalau terlebih larang kan ..terbantut plak kan?..
Na dah sihat ker skang...?

ArPeGGiOS said...

kata nak jadik abang long...
mesti ar macho nak suap sendiri

Cik Anie said...

hehe.. lain yg masuknya,...

zai@umiaiman said...

si kecil semua mcm tu kan.. agak nyer nk rasai sendiri mcmner org2 dewasa mkn... aiman pun sama.. kadang2 siap tolong susun pinggan atas meja karang jatuh mau uminyer kena jd tukang cuci pinggan keh keh

Cik Anie said...

hehe.. budak2 kan.. biarkan jerla. dia blaja sesuatu dari situ