Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, May 11, 2009

Uweekss..

Pagi tadi aku tteringin nak makan roti canai. Suh la cik abang tu singgah kedai belakang umah aku.. mintak tapau 2 keping roti kosong , cicahnya kuah dal.. Tak sempat plak nak makan pagi soo aku amakan kul 10 jerlah... dah makan separuh baru aku perasan aku ternampak taik cicak yg dah kering kat bekas kuah dal ..tapi bahagian luar... trus aku tak sambung makan.. tapi dah masuk perut hampir sebijik 1/2 la....

Sudahnya tong sampah jugakla tempatnya... Pasni tak hinggin lagi aku makan kat kedai tu.. punyala pengotor... gerentila bekas tu tak penah dibasuhnya.. Kalo besuh mesti dai perasan kan...



psst.. yg tak sedapnya dah masuk perut aku....

5 comments:

nenekrock said...

alahaiii sayangnyakankak
cmnolah ado taik cicak tuhhh adehhhh

[-suziey-] said...

hahahaha...ala bekas je..bkn kena kuah..ke dh kena kuah?ekek:D

JIVEBUMZ said...

huhu uwekkk siannye cik anie.. tengah sedap2 makan tetiba ade lak makhluk asing tu..


si hitam putih..hihi sabar jela

Cik Anie said...

ely, suziey, ila-bila igt balik rasa mcm nak muntah balik.. tobat tak pegi lenkali

Ietams said...

yakks..!