Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, May 11, 2009

Mandi Sungeee

Kalo balik kg tak sah kalo tak pegi sungai. Aku tak tahu aper kena ngan Hafiy.. asal nampak sungai jer terus mata jadi kuyu nak tido.. mungkin dia menghayati deruan air sungai tu kot.. sampai boleh tertido.

Huby aku tukang ambik gambar..dia tak nak mandi...

Kali ni aku paksa gak dia masuk air.. Langsung takder wajah ceria.. mengantuk jer,,tapi still maintain bebbb… dia tak nangiss tu.. selam dalam air pun tak nangis… Aper lagi kena buli dek Pak ngah dia la.. kejap masuk dlm air..kejap plak letak atas batu.. kejap lagi letak atas pasir… still maintainnnn. Tetap tak melalak.. heran betul aku…
Batu ni sebenar panas... tapi dia siap silang kaki lagi tu.. gaya cam org tua..
Letak atas pasir pun sama...menten.. mata still kuyu..

Balik jer sungai trus bagi susu kat dia.. tepuk 2-3-4 kali trus lelap.. lahaiiiii..rupanya dah tertido…….

5 comments:

nenekrock said...

hehehhehe kiutt je afykan kak
geram je sy tgkkan dia nih
pandai dia hayati ciptaan Illahikan kak hehe

Cik Anie said...

mmg tul.. pencinta alam betullll

ArPeGGiOS said...

tak sangka yer masih ada lagi sungai yang boleh mandi sekarang nih...

ingat semua dah tercemar

syioknya..... nikmat mandi sungai

Cik Anie said...

kt kg mungkin ader la.. kat sini harammmmm... kalo ader pun boleh kira ngan jari ..hehe

Idayu said...

mandi sg mana ni?bestnye