Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, May 15, 2009

Jom kita minum Horliks

Iklan jap…
Ho..HO..HO…(ntah lupa lirik plak)…yg aku paham khasiat dia.. mcm kita makan 3 kilo bayam kan.. bayam kan tambah darah…..
Yer-yer nak iklan mcm igt lirik….

Kalo ikut pengalaman mengandungkan Hafiy kalo darah cair aku minum holiks trus ok … so sebagai ganti ubat tambah darah aku ambik holiks jer pagi n malam…. Tapi aku takleh minum holiks tu sesaja..kena campur milo…sedap la sket rasanya.



Soooo takyah aku telan pil tambah darah yg warna cokelet tu.. setengah org takleh masuk langsung pil tu..ader yg mcm nak pengsan… tapi aku ok..Cuma aku malas nak gi klinik krajaan..

Tunggu masuk 5 ..6 bulan baru aku nak gi klinik krajaan.. Masa tu kalo nak ulang alik gi klinik pun tak kisah sebab tinggal beberapa bulan lagi kan…..

5 comments:

nenekrock said...

sedapkan horlickkkk yummm yummm
kak anie ada pkai ym x
kalo xde bagi ely emel leh

zai@umiaiman said...

ooo bagus2 ader alternative

Cik Anie said...

ely-ym takder la... skype ade... kalo email anie@denshi-maruwa.com

zai- sebab dulu penah cuba ok..

~Eila @ Along~ said...

cik anie..eila pun minum horlicks juga..sejak gugur tu kerap pening2 kan..bila minum horlicks..tambah darah..so..takdela pening2 sgt..kenyang je kan...congrats on ur pregnancy..jaga diri baik2..

Cik Anie said...

tq eila..mmg tul kan..rasa cam ada tenaga sket...