Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Sunday, March 22, 2009

Lapstik ku dah jahanammmmm..

Hafiy punya kerja... aku dah lama tak pakai lipstik ni..alih-alih belek beg nak pakai lipstik... dah jadi gini.... bila masa dia buat project ni.....

Tutup dia pun aku tak tahu mana dicampaknya....

Gambar blur sket.. ader pasir plak tu kat lipstik ni..tak tahula mana dia tonyoh

Hafiy..hafiy.. ko tak nak ibu ko lawo keee....?




4 comments:

JASA said...

dah tu macam mana? dah kurang cantik sikit la pagi ni...ish ish

Cik Anie said...

dah mmg slalupucat lesi gini.. takdernye na mae up bagai ni.. tapi kenkadang tu teringin gak nak make up ni.. tgk mood..hehe

[-suziey-] said...

uik..hafiy mkn ke? mcm kena ggit tkus jek..eekk:D

Cik Anie said...

ntah..mana dia tonyoh.. sampai tutup pun hilang