Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, February 27, 2009

Status mata Hafiy..

Sajer nak update pasal mata Hafiy.. Hari tu dia mcm sakit mata kan.. aku ader citer kat sini.. semalam Kavy tanya status mata Hafiy.. Kavy ni silent readerku yg paling setia..kalo ada award silent reder paling ngetop mau aku bawak kuar award tu bagi kat dia..hehe

Tahik mata masih byk kuar lagi..naknak bgn pagi..lumayan betulll.... nasib baik bengkak dah kurang sket..




alohhh comelnya anak ibu nguappp... ermm..nganga luas lagi nakkkk..........

Padahal baru jer bangun tido nihh.... buktinya..rambut serabai..tahi mata sekilo kuar..lom cuci muka...ibunya sibuk nak ambik gamboo.. nasib baik babahnya tido lagi..kalo tak,...

aloo lo..lo..tgk muka dia kesian kan?... dia yg buat muka kesian.. kacik2 dah pandai saiko erkk??
Kalau aku taruk eyemo tu ok ker..? elok ker utk budak?

7 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

yg akmal danial anak buah yanie....mata dia selalu berair jer...

orang kalau tgk dia..mesti kata dia baru lepas nangis...

tp dia memang kuat nangis pun...
he he he

dulu kecik2 doc penah nak operate mata dia...tp tok wan n mak tok [mak ayah yanie] tak kasi.....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

[-suziey-] said...

ee geram tgk taik mata byk camtu...ntahla..ape tabiat tah suke bersihkan taik mata yg berselepat camtuh..(tp utk ank2 kecik je yek..)..kalu org beso tu sdiri buat ler :D

JIVEBUMZ said...

alo ciannye die.. moga cepat2 sembuh eh..

DeLLa said...

kalo ade susu ibu...sng jer kan..titik dlm mata hafiy..kompem baik..anyway..semoga hafiy cpt sembuh

Cik Anie said...

yanie- berair jer takper..yg ni..bengkak, gatal, bertaik ..sumer ada

suziey- biasanya takder camni..sejak mata dia sakit dan gatal yg slalu kuar taik ni

jivebumz- tq..harap2 pun cepatla sembuh kesian tgk diasusah bukak mata pepagi

della- betultu..masalah kita ni jenis yg kurang susu hehe

reena said...

alohai... budak2 kalo taek mata byk nihkan yang... kgkdg bkn saket mata tp hidung dia tersumbat... yang... cuba check k....

err...lgk satu nak bagitau... kite peknen la yang.... *ihik*... opppsss

Cik Anie said...

yer ker.. dah konpen ke?.. brapa bulan?.. best nyer hehe...

pasal taik mata tu.. mmg hafiy ader beringus pun.. boleh jadi gak