Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, February 17, 2009

Sempena Hari Lahir Hafiy yg pertama..

Aku ader cakap nak jamu pulut kuning kat budak-budak n mak budak kat Taska Hafiy.. aku tak pasang niat pongg.. sajer-sajer jer..ni la percubaan pertama aku buat pulut kuning..dgn bantuan sepupu aku.. ok la.. senang je rupernya buat pulut..cewahhhh.......

lauk rendang daging.. (daging dlm sekilo stgh)..ngam2 tak membazir

ni jer yg tinggal..,,hehe sebenarnya byk lagi lebih kat dapur..aku buat 3 kilo..byk giler..tak reti bajet

Aku bungkus kecik2 dlm 50+++ bungkus.. ala ciput2 jer.. buat rasa jer

jajan n guler2 pun ada..


2 comments:

ArPeGGiOS said...

hantar kat kita skitt
....nyum..nyum...dah meleleh air liur nih

aCik Anie said...

Meh la sini..kita makan pulut..