Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Sunday, February 22, 2009

Naper dgn mata Hafiy erk?

Aku tak tahu apa kena ngan mata dia.. kalau sakit mata mesti biji mataa tu merah...tapi yg merah dan bengkaknya kelopak mata.. Kesian kat dia merenget malam2..garu matanya.. maybe gatal ya amat..berair plak tu.... pastu paginya mesti kuat tahik..besar giler.. aku tya adik aku..dia suh aku sapu dgn susu badan kat kelopak mata tu.. tadi gi klinik doc bagi ubat sapu

see.. sakit mata ker ni? atau alahan...kan merah kat klopak jer..

Berair jer mata Hafiy... tapi tetap senyummm

Masa kat klinik ngan babah dia...

Masa ni dia dah mula merengek-rengek



4 comments:

arpeggios said...

anak 1st aku kalau suhu badan dia panas sikit (baru-baru nak demam) jadik la camtu...

Cik Anie said...

yer ker..tapi tahi mata dia byk sgt.. mcm sakit mata..
pastu camner erk...?

arpeggios said...

kasik minum air kosong bebanyak

Cik Anie said...

smalam aper yg dia makan sumer kuar..