Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, February 20, 2009

Hidupku yg Simple...

Best gak cuti hari jumaat ni.. boleh lending2 betulkan urat yg tersimpul 14 nih.. aku tgk parking kat bawah pun kosong jer.. org len kerja kan hari ni..ajeed pun kerja....tinggal aku ngan hafiy jer....hehe

Aku tgk Hafiy lena plak tido.. tapi nak tido bukan main susah lagi... bangun kul 10..tido balik kul 1pm...jenuh nak suruh dia tido..akhirnya tido gak

Lama gak hafiy tido dah kul 3 lom bangun lagi..

Inilah masanya aku nak hapdate blog.. tanpa ganguan Hafiy.. kalau tak dia yg sibuk nak hapdate skali

Kain 1 bakul lom settle lagi..rasa malas plak... part yg paling tak suker lipat kain...robot leh lipat kain ader ker erk..?

Pagi tadi makan mihoon jer...dah rasa lapar balik ni.. harus aku masak ni...

Tanpa lengah lagi aku ke dapur..aku kena settle sebelon hafiy sedar.. tahu jerla anak jantan sorang suker benar tolong aku kat dapur.. tgk la.. pagar tu pun tak yah nak tutup... bukti hafiy tido tu...

TV pun aku tak bukak... takyah bazir letrik kalo tak tgk...kalo dibukak tv ni..celik la mata hafiy..

Kusyuknya Hafiy tido..gaya apa lak nak... nih.... spiderman ker?..


Masak dah siap simple kan...terung n pucuk ubi celur.ambik kat umah mak mertua... mmg betul2 pucuk la pucuk ubi ni..kalo beli kat kedai bukan pucuk namanya... daun tua...
Budu harus ada... ermmm......kalo ader doyan lagi sedap masuk jer dalam budu. digaul rata,... patahkan lada taik burung.... perah asam lmau sket.....fuh... 3 pinggan wajib...

Dan lauknya ayam goreng sajerrr... besttt.. simple jer kalo makan semulut.. kalo ader mulut my huby... takleh la cenggini..
Inilah dairi hidupku utk hari jumaat yg mulia ini.... elok jer siap makan maka Hafiy pun bangun.. aper lagi.. kerja membelek blog pun tergendala... laptop pun kena tutup...
chau cin cau..................

2 comments:

DeLLa said...

lg sng hdp simple2 cik anie oii..tak penat nk fikir itu ini...

eh kita same la..mmg sy pon tak suke lipat kain..dah bertimbun..ha..br mao patah pinggang melipat..hehe

aCik Anie said...

Haru ni lg simple kot.. mkn nasi goreng pagi tadi jer... ok ape.. janji nasi..hehe..kenyang..