Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, February 5, 2009

Aku mmg tahap kritikal takder kerja...

Jadik aku pun ambik la gambar cincin ni.. ekceli smalam aku pi umah adik aku yg kat BBS. Dia kasik aku cincin ni.. Cincin Berlian yg takder Karat yuuu.. Kalau yg mahal tu gerenti berpuluh karat kan?.. hehe dia mmg suka beli aksoseri.. dia rasa berkenan di hati dia beli 2-3 ..pastu dia pass kat adik badik dia yg lain.. baik kan dia..


Korang mesti nampak kedut² kat tgn aku kan.. cincin tu korang tak perasan ponngg.hehe..aku tauuuuu...
Sila abaikanlah erkk.. maklum la.. dah otai....
korang agak² la brapa karat cincin ni...... ?

nipun dia gak yg kasik... aku suker la...

2 comments:

Idayu said...

tak 'karat' pun..nampak sinar je.hihi:)
Besh aa..dpt free:)

Cik Anie said...

hehe... tak namapk erk "karat" dia.. mmg tak "karat" pun..