Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, January 6, 2009

Yang sempat dibeli..

Ada antara barang-barang ni tak penah di tgk

ni yg wajib bawak balik..air zam-zam. yg dlm botol ni seludup bawak kuar..byk gak bawak kuar nasib baik lepas..aderla dlm 12 botol, mak tuan blog pos 10 liter kat kampung, bayaran utk pos RM120...
Yg ni buah Siti Hawa,,, kat sana panggil buah zuriat... yg serbuk tu masuk dlm air suam jer...yg bijik plak belah 2 then ambik bijik kat dalam,..rebus & minum air....saper yg susah dapat anak elok cuba ..tapi kita takleh percaya pada buah ni..percaya hanya pada kuasa Allah S.W.T
yg ni plak bunga siti fatimah. mujarab minum masa kita nak bersalin.. masa duk tgh2 sakit tu rendam & minum serta merta.. insya allah senang la nak bersalin..

Inai kuku.. sapu guna putik kapas jer...


namanya getah lubang nas. makan macam cwim gum... pastu buang getahnya..rasa mcm kemiyan.. masa imam syafie meninggal dulu getah ni ditemui dalam mulutnya..sebab tu dia petah berkata-kata... insya allah kita cuba jer


tudung & selendang


Buah tasbih


Kopiah budak-budak


Sarung kaki


Kain Serban


Celak mekah. sunat pakai celak ni


Biskut & muffin jenama arabia...


Alquran


Buku pasal tempat-tempat sejarah

No comments: