Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, January 21, 2009

Aku nak marah pun tak jadi

Bila dia buat muka kesian dia..trus turun ke bawah mood nak marah aku.. pepagi dia dah mula mengaktifkan diri.. celik mata jer trus nak panjat sana sini.. mana tak marah dah lewat nak gi korje....sajer jer aku pakaikan baju mlayu nak tido smalam.. nampak cam lelaki mlayu terakhir gitu kann.....

weolls biasa lepak, makan, tido, lipat kain...segala mcm lagi la, kat depan tv jer..so jgn terkezut la kalo tgk toto, bantal, kuda laut, bakul kain, tarbus kat dlm pic ni hehehhehe..bukan aper..aku elejik tido dlm bilik... rasa cam tido dlm guo jer....lomeh den..ntah aper kena.. sejak lepas pantang trus rasa cenggini...

7 comments:

JIVEBUMZ said...

alolo cute nye die..
neway salam kenalan.. i link ur blog k!

Cik Anie said...

tq... muahhsss....

Idayu said...

ala comelye dia..hihi,salam cium ek:)

Cik Anie said...

hihihi..tq... akak pun skolah pahi gak..1989-1991..

Idayu said...

thn 89-91 tu,ayu sek rendah lg kak.kt pahi gakla.br drjah 2-4.tp,ayu tgk akk cam biasa tgk..hihi:)

Cik Anie said...

sory ayu..90-92..ayu pun skolah rendah lagi.. pahi area mana?.,. situ mmg akak kenal sgt..ramai member

[yAN!e][pUTraJAya] said...

allalala..tomey nyer pakai baju melayu...memang hencem ala2 lelaki idaman malaya gituee

hehhehhee

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************