Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, December 10, 2008

Hari yang malang utk adindaku

Pepagi la tepon kat meja aku berbunyi..adindaku kat Slayang Baru call....

adindaku : Kak.. mu tahu tak..rumah aku kena pecah la..smalam..
aku: la...yer ker...gila..saper punya kerja ni...
adindaku : tak tahu la...aku rasa org sama yg buat kerja ni..sebab sebelum ni dah banyak kes dah jadi kat area sini,.....polis pun tak dapat tangkap lagi...
aku: pukul brapa.. mu tak sedo ker...
adindaku : agak² akula dalam kul 4 kot...sebab tgk dari bil tepon ...ader col out .. RM10 hengget dibalun nye...
aku: nasib baik gi block awal² no maxis tu....aper lagi yang ilang?

adindaku : henpon 2 bijik..rm120 dalam beg duit..IC & kad bank dia tak ambik plak,, pastu barang kemas (palsu punya.. seb baik..la palsu....tak laku pun dia nak jual
aku: sah la..geng mat pet punya korje ni.....nasib baikla tak diaper-aperkan ....nak ambik brg tu ambik la.. nyawa..takder tukar ganti wooo........
adindaku : ye la...OK la..kalo ade pepe..aku cal mu balik...
aku: OK bye..semekum...titik......

carila kerja yg lebih berpekdah sket...nak senang jeww..(barua) ....gilo babas tahap cipan punya pencurikkkk.....

No comments: