Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, December 23, 2008

Hari Cirit SeFamily...

Adoyaiii...ni pasal Jem Nenas Expired la ni...
Sejak dari Khamis, 1 family muntah berak... aku gak yg cuai .. korunk tau bila expired date jem nenas tu.. FEBRUARY 2008...saper suruh simpan jem yang expired kat dalam peti. Dah lama benda tu kat dalam peti ais.. aku pun tak check expired datenya bila.. yang paling kesian si kenit tu la.. aku bukan aper kesian tgk dia ternganga kat depan aku.mintak roti yg aku makan tu... dgn penuh rasa keibuannya aku suap la dia sket.. sampai la ni...dia masih berak lagi.. muntah dah ilang... sepanjang 5 hari kat umah..ya ampun... penat ya amat... selang 2 jam dia berak.. sampai kat umah dah abis sluar baju dia.mana dia duduk.. situ la dia berak. kesianya... nasib baik dia jenis tak byk meragam.. walaupun cirit dia tetap makan gak..susu pun minum.. suap jer aper jenis ubat dia telan jer...pic kat bawah ni sempat disnap oleh ibunya masa kat klinik Mediviron..lepas check up......
Babahnya pun keletihan.. kuman cirit dah mula merebak....
Posing tetap posing maaaaa.......dalam pempers ader isi tuuu.....
Kalau boleh kuar umah.. sakit pun dah lupa.. menyengih jer manjangggg.......

3 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia...
lama nyer dah xpired...
hehehhe...
sabor jer ler...
lain kali kena cek betul2...

(^_^)


Cik Anie said...

tu ler.. seb baik smalam dah ok.. alhamdulillah lego rasanya.. nak dtg keja pun senang hati... kalo tak risaukan dia jew...

alia said...

salam terjah