Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, November 24, 2008

:: Saje Boring ::

Di alam keboringan ini hatiku mula memikirkan benda² yang tak sepatutnya aku pikir.. kalau aku kena terminate camner er?.. .. (dlm hati mula berkata²).. Camner nak settle utang²... ahh... think positive anie....


Apa yang ada pada kita tak semestinya akan kekal menjadi milik kita.. bersedialah untuk kehilangan apa yang kita ada sekarang ni...(ape² jela... merapu pun merapulahh...)


Tapi kan..kalu aku tgk pic² kat bawah ni aku lupa kejap masalah ni..korunk pun layan skali la...(pale otak pun dah jadi tak betul ni)


posed manja hafiy dan ibunya. muka toyer sebab baru baik demam.. tak brapa nak senyum tu...


Yang ni plak Pak Ngah dia.. die ni kaki tido.. asal naik keter jew..nak tido...



yang belakang tu control machoo habis.....bukan aper pemandu berhemah.....

sebenarnya pic ni di snap masa otw balik kg hari tu...

No comments: