Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, November 24, 2008

Rupernya Campak

ermmm... patutla ari tu hafiy demam rupernya dia demam nak naik campak. patutla tido pun tak lena mungkin benda tu nak kuar gatal kot. Kesian tgk dia habis 1 badan kuar bintik merah. malam tu dah panik mana nak cari air kelapa. Nasib baik ada air zam-zam. Anie bagi jew minum air zam-zam....sambil² tu baca la ayat nabi Ibrahim a.s.. Alhamdulilllah..mujarab betul air yg datang dari tanah suci ni..... bukan ni jew...sebelum ni penah gak dengar kalo anak kuning bagi jew minum air zam-zam..lepas bagi minum sikit² kuning tu ilang.. . penawar segala jenis penyakit.....alhamdulillah lepas bagi minum malam tu besoknya sumer kuar. Tak sempat bagi minum air kelapa. Tapi anie bagi jugak la air kelapa tu..letih² my huby gi cari utk ubat hafiy..

Masa ni baru balik dari klinik..trus bagi ubat..dan bukak baju..(ikut nasihat doc)
besoknya..trus kuar kuman-kuman campak dalam badan hafiy...
Badan hafiy lepas minum air zam-zam...
Ginila perasaan seorang ibu..kalo bulih sakit anak tu nak pindah kat kita..biar kita jew menanggungnya..tak sanggup nak lihat da kesakitan.. 1 lagi kalo gi cucuk dia..rasanya macam nak tahan paha kita jew kat doc tu..biar dia kena sipi-sipi jew..takderla dia menangis kena cucuk..dah tu balik demam plak.. hehe..kalo boleh la...

No comments: