Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, November 27, 2008

:: Conoknya ::

Huih.. dari 4 hari comp. shut down jadi 6 hari..hari ni MD decide 2 hari lagi cuti..yeaaa....
tapi yang tak bestnya tolak A/L tuuuu.... kedekut betul... dia yg nak bagi cuti .. A/L kita yg kena tolak..mana yang dah abih A/L dia hutang dari tahun depan.. mana yang takder A/L lagi plak kira U/L... cian kan... tapi tak kesah .janji cuti....start dgn jumaat (28/11).. 5,11,12,13,19hb Dec & tahun depan 2/1.. conoknya...

Jumaat ni ..start dgn langkah pertama ade intebiu kat Kajang..doa² la dapat yerk... Lepas intebiu tu igt nak gi spital serdang jap..tgk huby my prend terlantar kat situ..asalnya kena denggi.. alih² doc cakap kena paru² berair tahap kritikal..tak ke bahaya tu.... pepe pun moga Kak Sal sabar dengan segala ujian ni.. kita di ciptakan-Nya hanya untuk diuji..


pic ni takder kena mengena pun dgr tajuk ni. sajer nak ttaruk..hehe... jgn marah...hepy......conokkk...

No comments: