Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, November 29, 2008

Cik Atan: Hubby Kak Sal

Jumaat..balik jew dari intebiu kami pi Spital Serdang melawat suami kak sal.. dia kat ward HDW tingkat 4...

Kesiannya kami tgk cik atan,.. tak sampai hati nak snap pic nak entry dalam blog ni... ( pic ward dia jer boleh snap ) dia masuk ward tu asal-asalnya kena denggi..so dia pi la Spital Serdang Check Up..boleh ke misi kat situ ckp tu bukan denggi..dioang suruh kak sal balik... dah nak balik tu..doc yg periksa tu kabo mmg sah dia dah kena denggi..terus tahan kat ward....rupernya..kuman tu dah masuk ke paru-paru.. kena charge plak paru-paru berair....kesiannya.. nasib baik 1 jew,.. kuman tu dah masuk jantung..tapi baru masuk 2cm..kalo 4cm confirm kena tebuk buang air...hish..hish..takut dibuatnya....


Semalam pun..tgk dia sembab semacam jew..topeng gas masih dipakai..doc nasihatkan dia tak banyak ckp untuk cepat baik...(guna bahasa isyarat jew la)...

baik jew dari melawat cik atan..serta merta timbul kesedaran tentang bahayanya wabak denggi ni.. 1 rumah my hubby sembur shieltox....sampai terbatuk-batuk kitorang dibuatnya...

No comments: